(DD-1:)Διαφορική Αξιολόγηση & Πολύ-παραγοντική Διαχείριση Συνδρόμων των άνω και κάτω άκρων, σχετιζόμενων με δυσλειτουργίες της Σ.Σ.

Πρόκειται για προχωρημένο σεμινάριο για την καλύτερη γνώση και εξοικείωση του Οστεοπρακτικού με διάφορα νευρομυοσκελετικά σύνδρομα και τη διαφοροδιάγνωση παθολογικών καταστάσεων, αναπτύσσοντας μια πολυσύνθετη θεραπευτική προσέγγιση, η οποία περιλαμβάνει τεχνικές κινητοποίησης, HVLA manipulation, ξηρά βελόνα, νευροδυναμική κινητοποίηση και θεραπευτική άσκηση.

Ο κλινικός συλλογισμός με τον καθορισμό συγκεκριμένων παραμέτρων, για τη σωστή διάγνωση και εφαρμογή των κατάλληλων μεθόδων θεραπείας, με σκοπό την ελάττωση ή την κεντρικοποίηση των συμπτωμάτων, καθώς και η αξιολόγηση της σοβαρότητας των συμπτωμάτων μαζί με μια αναφορά στην ιατρική-φαρμακευτική προσέγγιση των συνδρόμων αποτελούν βασικούς στόχους στο συγκεκριμένο σεμινάριο.

Στόχοι του σεμιναρίου

• Αναγνώριση τυπικών (και μη) συμπτωμάτων των άνω και κάτω άκρων που σχετίζονται με τη ΣΣ.
  • Ερμηνεία των ερευνητικών δεδομένων που υποστηρίζουν τη διάγνωση των συμπτωμάτων των άνω και κάτω άκρων που σχετίζονται με τη ΣΣ.
  • Ερμηνεία της ερευνητικής απόδειξης που υποστηρίζει τις συγκεκριμένες θεραπευτικές προσεγγίσεις.
  • Αποτελεσματική διαφορική αξιολόγηση των αναφερόμενων συμπτωμάτων.
  • Εφαρμογή κατάλληλων τεχνικών και υποστήριξη με κλινική αιτιολόγηση με σκοπό τη μείωση ή την κεντρικοποίηση των συμπτωμάτων.
  • Δημιουργία μοντέλων θεραπείας με πολλαπλές παρεμβάσεις, όπως δυναμική έλξη, σταθεροποίηση, χειρισμούς, ασκήσεις, νευροδυναμική και τη τεχνική της ξηράς βελόνας.
  • Χρήση κατάλληλων εργαλείων για την αξιολόγηση του αποτελέσματος σε ασθενείς με συμπτώματα στα άνω και κάτω άκρα που σχετίζονται με τη ΣΣ.
  • Επισήμανση του ρόλου, των κινδύνων και των οφελών της Ιατρικής στη Διαχείριση Πόνου.